Jenis duit syiling yang membawa tuah: cara mengenakan jimat

Syiling jimat untuk menarik wang adalah jimat yang paling kuat yang dapat membawa tuah dan kesejahteraan kewangan kepada pemiliknya.Jimat duit syiling untuk menarik wangIni adalah jimat dari kemiskinan yang dikenali sejak zaman dahulu lagi. Anda boleh memperoleh jimat wang dengan duit syiling melalui upacara ajaib.

Nilai azimat wang

Jimat berbentuk syiling adalah salah satu alat ajaib yang paling kuat untuk menyelesaikan masalah kewangan. Seperti banyak jimat yang terbuat dari batu mulia dan mineral (batu permata), pemakainya tertarik pada kebahagiaan.

Tugas duit syiling sihir adalah memberi kesejahteraan kewangan kepada pemiliknya.

Jimat duit syiling kerana keluar dari kemiskinan di tangan

Harta melindungi pemilik dari negatif luaran (mata jahat, kerosakan) juga dikaitkan dengan nilai azimat duit syiling. Penjimat wang melindungi anda dari penyakit dan bahaya. Pemiliknya akan membayar hutang, mengembangkan karier, dan mencari pekerjaan dengan gaji tinggi. Kesan bermanfaat dari gizmos ajaib meluas kepada pemiliknya, untuk orang yang disayanginya.

Jimat duit syiling mesti dibuat mengikut peraturan. Jika tidak, mereka tidak akan mempunyai kekuatan. Agama tidak menyetujui jimat wang. Memberi nasihat untuk menggunakan doa dan simbol iman seperti salib pektoral.

Cara membuat azimat dengan tangan anda sendiri

Mages mengesyorkan membuat jimat duit syiling dan jangan membeli jimat yang sudah siap. Membuat jimat wang adalah mudah. Sudah cukup untuk mengikuti peraturan membaca konspirasi dan menjalankan upacara.

Antara cadangan untuk membuat duit syiling adalah seperti berikut:

  1. Upacara ini dijalankan dalam suasana hati yang baik dan dalam keadaan sihat.
  2. Tindakan memerlukan kesunyian, kesunyian dan tumpuan pada apa yang diinginkan.
  3. Ritual ini dilakukan pada hari-hari bulan berlilin atau bulan purnama pada waktu malam.
  4. Syiling itu diletakkan di atas sehelai kain merah tua di ambang tingkap.
  5. Sebelum tidur, sembunyikan jimat di bawah bantal dan ingin menjadi kaya.
  6. Duit syiling itu dibebankan dengan tenaganya sendiri dan memegangnya di telapak tangan anda.
  7. Jimat itu tersembunyi dari pandangan orang lain.

Pilih duit syiling

Terdapat banyak jenis azimat di dunia. Duit syiling memang popular. Yang sangat penting adalah azimat Cina yang menggambarkan dewa-dewa yang dihiasi dengan simbol rune dan wang kertas kerajaan. Jimat itu boleh dibuat dari wang logam, tanpa mengira saiz, denominasi dan bahan.

Syiling lama yang diterima sebagai hadiah dianggap bernasib baik. Penyihir melihat wang kuno, terutama emas atau logam berharga lain, sebagai tenaga terkuat. Jimat yang dibawa dalam dompet akan membantu mengisi.

Anda boleh membeli wang kertas lama untuk membuat jimat untuk melawan kemiskinan pengumpul ahli angka. Sebaiknya simpan di telapak tangan sebelum membeli duit syiling. Tidak boleh ada perasaan negatif. Kehangatan harus datang dari perkara lama. Ia wujud dalam artifak tenaga yang kuat. Penting untuk memperhatikan seperti apa atribut itu, seharusnya. Pilihan yang ideal adalah duit syiling kuno. Objek yang diperbuat daripada perak atau emas mempunyai kekuatan yang besar. Jimat yang dihiasi dengan helang dianggap kuat. Burung itu adalah simbol kejayaan, kemakmuran kewangan. Sebab yang diperoleh secara tidak jujur tidak akan membawa kebahagiaan.

Mudah untuk membuat jimat untuk nasib baik dan wang dari syiling dari tangan anda sendiri. Cukup untuk menggerudi lubang pada sekeping logam dan menggantungnya di leher anda dengan menggunakan benang atau rantai. Hiasan yang dihasilkan adalah jimat yang kuat yang menarik aliran tunai. Objek yang rosak dan bengkok juga boleh menjadi jimat.

Wang kertas yang dijumpai secara kebetulan menjadi jimat. Penemuan ini harus dilakukan pada bulan-bulan bulan yang semakin menguap. Ini adalah ramalan bertuah.

Terdapat banyak wang kertas di dunia. Setiap bangsa ada yang tersendiri. Syiling negara anda meningkatkan kekayaan, bukan milik orang lain. Dianjurkan untuk menggunakannya sebagai jimat wang.

Wang syiling untuk azimat nasib baik harus dipilih oleh semua orang di negara mereka

Jimat terkuat untuk pengayaan adalah duit syiling:

  1. dipanggil tidak berubah. Ini adalah wang yang ada di dalam dompet dan diterima dalam bentuk gaji pertama atau keuntungan dari perniagaan yang dimulakan. Semakin tinggi nilai muka, semakin kuat azimat. Sebaiknya ia adalah duit syiling logam domestik. Kekuatan terbesar adalah dalam bentuk wang, yang beredar hingga tahun 1923. Ia bagus apabila matahari terbit di azimat. Kaedah pengiraan yang dikeluarkan selama bertahun-tahun pertumbuhan ekonomi di negara ini sangat berkesan. Mereka menambah kekayaan.
  2. Dihiasi dengan wang tunai (simbol Fehu). Memberi kekayaan dan keberuntungan kepada pemiliknya dalam semua perkara. Jimat ini dipakai di leher, di lengan dalam bentuk gelang atau di dompet. Penyihir mengesyorkan kombinasi memakai azimat dan melekatkan tanda Fehu pada barang kerja (monitor, perabot pejabat).
  3. Imperial. Kekuatan jimat imperial diketahui hari ini. Untuk membuatnya, anda harus membeli duit syiling dari zaman pra-revolusi. Kosnya cukup tinggi. Penting untuk tidak membeli palsu. Adalah lazim dalam beberapa keluarga untuk mewarisi jimat kerajaan. Kekuatan mereka meningkat dengan setiap generasi. Syarat penting untuk menggunakan jimat itu adalah bahawa tidak ada seorang pun kecuali pemilik yang dapat menyentuhnya. Jika tidak, kekuatan barang ajaib akan hilang. Perkara ajaib tidak boleh disentuh oleh tangan orang lain, ia harus disembunyikan dari pandangan orang di sekelilingnya.

Membersihkan dan memuatkan azimat

Perkara penting semasa membuat azimat duit syiling adalah membersihkan dan mengecas. Untuk melakukan pembersihan wang kertas di rumah, anda harus membaca konspirasi tertentu. Orang yang mengamalkan sihir mengenalnya. Anda boleh mendapatkan teks ajaib dengan mempelajari sastera khas atau sumber arkib. Upacara membersihkan jimat itu diperlukan untuk membebaskannya dari pengaruh tenaga orang-orang yang berada di tangan mereka.

Setelah membersihkan jimat, terus mengisi dengan item berikut:

  1. air. Takungan asal semula jadi sesuai. Air dari sungai, sungai, tasik dikumpulkan dalam mangkuk. Duit syiling dicelupkan ke dalamnya dan disembunyikan selama tiga hari di tempat terpencil di mana ia gelap. Kemudian air dicurahkan di persimpangan.
  2. Berapi-api. Adalah perlu untuk menyimpan jimat wang di atas api lilin atau pertandingan tiga kali.
  3. bumi. Duit syiling dikebumikan di tanah selama tiga hari. Anda boleh mengganti tanah dengan garam.
  4. siaran. Jimat itu diletakkan di mana angin bertiup.

Tenaga dari matahari dan bulan digunakan untuk mengecas dan membersihkan azimat. Duit syiling itu hendaklah diletakkan di ambang tingkap semalaman. Harus ada bulan yang tumbuh di langit. Jimat diletakkan supaya cahaya bulanan jatuh di atasnya. Biarkan aksesori ajaib di bawah sinar matahari pada waktu siang.

Sekiranya anda mengisi jimat dengan elemen berapi, anda harus membeli lilin hijau. Teduh ini menarik kesejahteraan material. Lilin menetes ke permukaan duit syiling. Mantra dibaca:

"Saya tidak akan memberikannya kepada sesiapa pun, saya tidak akan meminjamkannya, saya tidak akan menukarnya. Hantarkan saya wang, tuah. Isi beg saya untuk boot. "

Anda bersembunyi di dalam poket dan meletakkan dompet di dalamnya. Dia tidak boleh berhubung dengan wang lain.

Kewujudan azimat dirahsiakan. Apabila sifat terpesona hilang, bercakap satu duit untuk keberuntungan di alam material menggantikannya. Jimat itu diambil dengan kerap dan terima kasih atas kerja yang baik.

Mengapa daya tarikan profesional bekerja lebih baik

Maskot buatan tangan mempunyai kelebihannya. Kelebihan utama ialah duit syiling tepu dengan tenaga pemiliknya. Dia lebih memahami apa yang diharapkan oleh pemiliknya. Jimat buatan sendiri tidak akan mempunyai tenaga dan kebijaksanaan yang kuat yang dimiliki oleh yang lama.

Adalah baik apabila seorang profesional bercakap tentang duit syiling. Orang yang berpengetahuan mempunyai tenaga yang kuat dan tidak akan salah semasa melakukan ritual ajaib. Lebih baik meminta pertolongan dari ahli sihir dan ahli sihir yang mengamalkan sihir putih.

Setelah mengaktifkan jimat, seseorang seharusnya tidak hanya menunggu keberkatan jatuh pada mereka. Adalah perlu untuk mencari peluang untuk pengayaan. Jimat meningkatkan aliran tunai, yang tidak kering.

Jimat berbentuk syiling membantu meningkatkan kesejahteraan kewangan pemilik secara mendadak. Anda akan membawa perubahan menjadi lebih baik. Jimat itu melindungi daripada intrik orang yang iri hati dan memberi kebahagiaan pada tahap tenaga. Tidak mungkin tersasar dari gawang dan mengubah nasib.